TV Novi Bečej

TV Novi Bečej

Turizam

Definisanje turističkog proizvoda Vojvodine kroz edukaciju

Redakcija TV Novi Bečej | 2. jul. 2017. | 14:30 | Turizam

Definisanje turističkog proizvoda Vojvodine kroz edukaciju

Centar za istraživanje i studiju turizma iz Novog Sada, uz podršku Nemačke agencije za međunarodnu saradnju i svih relevantnih institucija u Srbiji koje se bave turizmom, sprovodi projekat pod nazivom „Stvaranje uslova za podizanje konkurentnosti turističke destinacije kroz obuku i edukaciju“, s ciljem jasnog definisanja turističkog proizvoda Vojvodine. Prvi segment projekta obuhvata edukativne radionice za zaposlene u turizmu, a u okviru takozvanog klastera Banata, nakon Vršca, Kanjiže, Kovina i Kovačice, radionice su održane i u Novom Bečeju, ovog puta na temu „Raspoloživih izvora finansiranja projekata u turizmu Srbije“. Realizaciju projekta pomaže i Turistička organizacija opštine Novi Bečej.

Kroz šest tematskih celina, koje obuhvataju mapiranje resursa, razvoj turističkog proizvoda, kanale prodaje, internet marketing, društvene mreže, izvore finansiranja i brendiranje, odnosno destinacijski menadžment, polaznici projekta bi trebalo da steknu iskustvo u kreiranju novog turističkog proizvoda, objašnjava u tv prilogu docent dr Branko Krasojević, jedan od predavača u okviru radionica.

Nakon edukacija za zaposlene u turizmu, u avgustu je predviđeno sprovođenje edukacija za nezaposleni sektor, odnosno obuka nezaposlenih lica za restoratere, recepcionere, hotelijere i slično, koju će obavljati „HORES“, udruženje hotelijera i restoratera Srbije, jedan od partnera na projektu. Na jesen se očekuje studijsko putovanje u Istru i Sloveniju za 50 najboljih polaznika, dok će u novembru uslediti završnica projekta, u okviru koje će u Novom Sadu biti održana regionalna konferencija, na kojoj će biti definisan tačan turistički proizvod Vojvodine, navode organizatori projekta.

Ostale vesti iz ove kategorije