TV Novi Bečej

TV Novi Bečej

Privreda

Od hobija do uspešnog brenda

Redakcija TV Novi Bečej | 29. april. 2018. | 14:50 | Privreda

Od hobija do uspešnog brenda

Od svog hobija Snežana Josimović iz Novog Bečeja u poslednje četiri godine stvorila je svojevrstan brend pod nazivom „Maštarko“. Prepoznatljiv je pre svega po interesantnim šatorima za decu koji su u početku bili jedini proizvod ove porodične firme, ali je asortiman proizvoda vremenom proširen, pa se u ponudi danas mogu pronaći i razne dečje keceljice, dekoracije koje idu uz same šatore, ali i dekoracije za dečje sobe, kao što su džakovi za igračke, dekorativne zastavice, jastučići različitih oblika i boja, za svačiji ukus po nešto, a opet prepoznatljivog stila koji „Maštarko“ nosi sa sobom.

Kako je sve počelo i odakle ideja, pitali smo upravo kreatorku ovog sipmatičnog brenda, Snežanu Josimović: „Prvi šator sam napravila svojoj deci i svi su bili oduševljeni kada su ga videli i tako je u stvari nastala ideja da počnem proizvodnju pošto na našem tržištu uopšte nije bilo šatora u ponudi. Napravila sam prvo jednu manju količinu, napravila blog, postavila par modela i tako je to krenulo preko stranice na fejsbuku, preko raznih oglasa itd. Polako se razvijao posao.“

Od osnivanja porodične firme 2014. godine do danas Snežana je svoj brend u mnogo čemu unapredila. Ima svoju onlajn prodavnicu, koju je sama osmislila, a pored šivenje bavi se i web dizajnom i fotografijom koje koristi u razvijanju i poboljšanju svojih proizvoda, što smatra vrlo bitnim segmentom: „Jako je važno da se proizvod dobro prezentuje, samo što je meni ovo dodatni posao pa ne stižem da dam svoj maksimum koliko bih mogla, ali u principu mislim da je reklama jako bitna za sam proizvod, a bitno je i kako se on ljudima prezentuje.“

Snežana Josimović zaposlena je u tehničkoj službi Doma zdravlja Novi Bečej, a po struci je diplomirani inženjer za medicinsku opremu. Iako joj je ovo primarni posao koji voli da radi, kreativnost koju joj pruža „Maštarko“ ispunjava je više. U proizvodnji svojih proizvoda Snežana koristi isključivo prirodne materijala, kao što je sirovo pamučno platno koje poseduje sertifikat o kvalitetu, a koje se zbog čvrstine koristi za osnovu šatora: „Ako radim osnovni model dovoljno je oko 6, 7 sati da se on skroji, sašije, montira i upakuje. No, ako radim neke složenije modele sa aplikacijama, dakle, u pitanju su šatori koji su oslikani, nekad je potrebno i po dve nedelje. Zavisi šta se traži, odnosno šta kupci traže. Imam tipske šatore, radim i po želji. Obično mi kupci prepuste da sama odaberem šta bi još moglo da ide uz šator. Dakle, daju mi da biram boju podloge, jastučiće, zastavice i meni to baš prija i baš volim kada mi daju slobodu. Najviše ne volim da radim kada mi se nameće nešto što znam da ne ide i da se ne slaže, a moram da ispoštujem. To mi malo teže pada.“

Pored pojediničnih kupaca prozvoda iz asortimana „Maštarka“, dobra saradnja je ostvarena i sa fotografima, dekoraterima i koncept radnjama koje su, takođe, zanteresovane za ove proizvode, kaže Snežana Josimović. O planovima i vizijama za budućnost porodične firme, ona kaže: „U budućnosti zamišljam veću proizvodnju i planiram da još proširim asortiman proizvoda. Biće to isto samo proizvodi za decu. Imam zaista još mnogo ideja, samo mi treba malo vremena da to sve realizujem. Kada vide naše šatore odluševljeni su i odrasli i deca. U stvari, šatore biraju roditelji, ali deca se baš oduševljavaju. Kupci mi uglavnom svi šalju fotografije, snimke i svi su presrećni i prezadovoljni, što meni daje  „vetar u leđa“ da nastavim i dalje tako da radim.“

Snežana Josimović za kraj poručuje svima koji žele da se upuste u avanturu razvijanja privatnog biznisa da osim dobre ideje moraju da vole to što rade i da imaju viziju. Tada nije teško razvijati posao i proizvode, uprkos tome što je potrebno izdvojiti mnogo rada, truda i vremena da bi se postigao uspeh.

Ostale vesti iz ove kategorije
Yunet Hosting
europetrol
matijevic
bomax
laguna
magnotron
univerexport
rest_index
terakeramika